Månstad



Ibland kan man få fina erbjudande.
Vi har varit ute efter en bäddsoffa till det nya rummet - vi har letat men tyckt dom var lite dyra.
Sen iförrgår kom där ett mail från Ikea att om man var family medlem så kunde man köpa en bäddsoffa för halv priset. Endast i Malmö dock - så jag skickade mina föräldrar på att titta på den. O vips är man med bäddsoffa nu :) Ett steg närmre att bli klar i rummet då alltså :) Det som är perfekt med är att jag kan ha det som ett litet amningsrum i början.



Så det är bara att komma upp o natta över ;)


Morgonen började väldigt tidig - kvart i sex!
Vi brukar ju iaf sova till 8 :)
Men den började på sånt sätt att man piggna till direkt. Det hände en olycka i sängen.
O när det väl händer är det bara att börja tvätta och idag fick Olivia ställa sig i duschen.
Vilken tur att hon somnade halv 7 igår för hon var pigg ;) Annars hade jag aldrig fått in henne där så tidigt!
Det har inte hänt på LÄNGE nu och Olivia skäms när det händer. Snutt! Hon hade ju sovit i nästan 12 timmar så det var ju inte så konstigt!!!
Aja - det var mindre spännande att lämna henne sen på dagis, för då hade hon hunnit bli trött igen.
Plus att jag möts av en skylt - Det går maginfluensa i huset se upp för diarrer ;)
Får se om jag låter henne vara hemma imorgon, jag ville lixom inte ta hem henne direkt igen när jag kämpat i 45 minuter för att få med henne till dagis.

Lillasyster är hejvild! Inte still många minuter känns d som.
Härligt men hmm lite iite jobbigt. För hela magen guppar precis nästan hela tiden.
O hicka - ja det får hon minst 10 gånger om dagen.
Om en vecka ska jag på kontroll så då får vi se hur mycket magen växt.
Vikten står på 63,5 - så den ligger väl ungf som när jag vägde mig sist.
Jag går efter min morgonvikt utan kläder. På Mvc tar man ju med kläder.
Väldigt viktigt ;)
Alltså 13,5 kg upp sen pluset.

Jag saknar min smala kropp, specielt att man var mer smidig då..
Men njuter av min mage - så d e så.


Kanske skulle åka en sväg till stan?


Kommentarer
Postat av: Caroline

Mys med gästrum så man kan välkomna långväga gäster :) Blir nog en bäddsoffa här också i ett rum tillslut.



Ha en fin dag fina du!

2010-11-10 @ 11:14:43
URL: http://lifebycaroline.wordpress.com
Postat av: Anonym

Den bäddsoffan har jag, den är jättebra. Har haft den i 3 år nu och den är superfin fortf. Kuddarnas klädsel kan man tvätta med ochd et är ju positivt. Helt okej att sova i och som du säger är det väldigt bra pris för en bäddsoffa (även ordinarie) =) Bra köp med andra ord. Kram

2010-11-10 @ 11:43:12
URL: http://hakanssons.webblogg.se/
Postat av: IDA - Stockholms största skönhetsblogg

Hej! Vi funderar på att köpa den här & undrar om den är skön att sitta i? Har läst några recensioner där de säger att den är väldigt hård. Stämmer det?

2012-04-08 @ 13:10:51
URL: http://FLAVOURED.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0