Mama



Ska mysa ner mig under en filt nu och läsa nya Mama tidningen :)
Passar bra när vädert är som det är - som d regnar!


Olivia var inte sjuk - men hon fick utskrivit hostmedecin som hon tar med glädje.
Förstår inte hennes smaklökar;) När hon hade halsfluss i sommras drack hon kåvepenin som vatten!
Det är bra för vi behöver inte kämpa med det..
Själv som barn HATADE jag allt som hade med medecine att göra. Och hostmedecin kan jag inte ta än idag!

Åkte hem till Olivias nästkusiner Elise och Millie igår - det blev lek och mys - skönt när man är höggravid att komma bort och se ens barn leka så fint! O att man själv bara kan sitta ner o vara vuxen! *ler* Gillar deras sällskap!!


Nu ska jag in tidingens värld..


Kommentarer
Postat av: Linda

...och vi gillar ert sällskap också! =)

2010-11-23 @ 19:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0