Perfekt



Idag är det helt underbart väder. Skulle gått och lämnat Olivia idag men jag är ju tyvärr den som ligger lite xtra i sängen så vi hann inte det. Vill inte hon ska missa minirörelsen på morgonen - hon älskar den!
Kan inte bli bättre väder för grillning, för just det ska vi göra idag. Grillfest på dagis. Mysigt. Måste köra och handla lite korv och korbröd - ja vi lyxar inte till det med mer. Gott ändå!


Ibland kan jag komma på mig själv att jag alltid tror och vill att Olivia ska vara glad - men jag kommer på mig själv att hon faktist är en liten människa som oXå får ha sina dagar då allt inte är på topp.
Som igår så satt hon i soffan och såg jätte sur ut. Jag gjorde allt för att hon skulle bli glad. Istället blev hon ledsen och jag frågade vad är det? Då sa hon - Låt mig va mamma. OJ! Vart kom dom orden ifrån. Satt brevid henne och funderade på vad det kunde vara. Då tog hon kudden och la sig i mitt knä och frågade om jag ville klia henne på ryggen - såklart jag ville. Då blev hon på bättre humör... :)
Men jag undrar så vad det kan ha varit hon satt och tänkte på - för jag kände inte igen hennes "sura ledsna" blick..




Jag gjorde trolldeg till henne för första gången - mycket lätt och roande för henne♥


Kommentarer
Postat av: Anna

ja det e mumsigt med bak!! :)



Lilla O.. klart man alltid vill att ens barn ska va glada, men som du säger har vi alla våra dagar. Hon fick den tröst hon ville tror jag, bara va nära utan att prata kanske?

Hon är underbar!!



Kram

2010-05-20 @ 11:13:36
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Caroline

Nah, de små tänker nog större tankar än vad vi tror - blir alltid så chockad över hur kloka de är, underbara barn! :)



Hoppas ni har en fin dag - fiiiint väder idag! :)

Kram

Postat av: Jenny

Har du "recept" för degen?

2010-05-20 @ 16:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0