Jag är en prinsessa..


Ja just det! Olivia älskar den teckande serien som går på barnkanalen. Den är ganska söt faktist.
Annars brukar det bara vara playhouse disney som är igång här hemma men ibland får barnkanalen gästspela.

Igår luka jag i rabatterna och tog bort allt skit. Nu ser det fint ut men jag känner idag att jag är världens mest otränade människa. Träningsvärk i dom mest konstiga delarna!
Jag har bestämmt att idag ska jag ta på mig mina nya springskor som jag fick september ;)
Vi har ju ett helt perfekt joggingspår här ute! Ska ta det i mitt tempo - kommer säkert gå mest. För jag kan inte springa! Men ska ge det ett försök.


Var på lekan iförrgår och då visade Olivia att hon kunde själv åka på den stora rutchbanan.




Stolt är hon för att hon kan åka själv :))

(jag med)


Kommentarer
Postat av: C

Haha visst är det så, man är nog allt lite otränad ;)

Postat av: Emmeli

Sezar gillar åxå det programmet! han går gärna runt o sjunger det... känns lite fel =) "jag e en prinseeeessa" haha..

2010-05-04 @ 09:10:37
URL: http://mellisezar.blogg.se/
Postat av: Anna

tack gulliga du!! Känns inte så längesedan jag satt och skådade din mage på bloggen, men hon är ju stora tjejen nu!! Tycker nog det e dags för syskon, hihi!!



Kramar o trevlig helg

2010-05-07 @ 11:17:30
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: frida

Hej Johanna, dålig på att kommentera men gillar att läsa din blogg! Tycker jag känner igen det där men joggingskorna, hatar att springa!! Vi flyttar till Åhus om drygt en månad och då är det dags att ta tag i träningen. Men visst tränade du på gym också?

Ha en härlig söndag:) / Frida

2010-05-09 @ 09:39:46
Postat av: Johanna

Svar till Frida.

Kul att du gillar min blogg! :) Du har ingen själv?

Vart i Åhus ska ni flytta om man får fråga?

Hehe nä du jag tränar inte på gym - det är mer ett önsketänkande. Men ngn gång så kanske ;) (Vet att jag mår så mycket bättre av det)



Hoppas du läser detta svaret :)

2010-05-09 @ 21:57:07
URL: http://bajbiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0