Ja!


När det händer ngt så händer det helt plötsligt en massa...

Dom ringde från det stället jag varit på intervju i mars!
Där hade kommit in ett jobb så hon ringde mig :)
Assistent till en 5 årig flicka på ett kortidsboende - antingen i Kstad eller Vinslöv.
Det är inte bestämmt än. Det blir kvällar och varannan helg. Nätter går inte och det var hon väl medveten om.
Ska gå brevid men först ska jag in och träffa chefen på fredag och prata lite mer.
Så härligt att få ngt positivit när det gäller jobb.


Varit på solhaga idag och köpt lite smått och gott.
Sen efter att Olivia varit på dagis träffade vi Sandra , Almina och Alice.
Vi var på lekan i byn och det var fler än vi - poppis:)

Nu är jag så in i bomben trött så jag ska ta mitt pick och pack och lägga mig.
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Amelie

Va roligt det händer något på jobbfronten. Lite pengar e ju aldrig fel :)

Kanske kan träffas nästa vecka ist? Har inget planerat då. Puss & Kram

2010-05-26 @ 22:49:42
Postat av: Caroline

Visst är det så, ofta händer allt kul eller tråkigt på samma gång.

Grattis igen, så kul! :)

Sov så gott

Postat av: Emma & Vera

tack så jättemycket johanna :)

Olivia är med helt fantastiskt söt :)

Tänk att vi bor så nära varandra, våra karlar känner varandra, men ändå träffas man aldrig hehe ;)

Lycka till på nya jobbet, hoppas det blir bra!

kram

2010-05-27 @ 11:20:26
URL: http://mindottervera.webblogg.se/
Postat av: Frida

Gud vad roligt, grattis! Hoppas det känns bra med chefen imorgon - lycka till!

2010-05-27 @ 20:35:18
Postat av: Jane

Grattis till jobbet!!=)

2010-05-29 @ 17:42:35
URL: http://gumpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0