En snabbis


Ja igår körde vi ner till Vellinge för mina älsklings tjejer är ju hos mormor och morfar.
Mysigt att träffa dom. Men dom tyckte nog inte det var lika mysigt att träffa mig - dom tjatade mest om Staffan ;)
Blev bjuden på god mat, men min kära mor gör alltid god mat! Mycket god med andra ord!:)
Jag är så avundsjuk på deras resa!
Men Staffan och jag har en eller ja två resor framför oss ;)
Cypern vill jag testa! Blev måttligt sugen när jag såg A´s bilder. Det är vatten man kan göra mycket för att få bada i.
Aja - blir i september el oktober. O då ska vi lämna prinsessan till mormor och morfar. Vi behöver en resa bara vi två! Det handlar ju bara om 7 dagar (bara säger jag nu) - det blir nog mest jobbigt för mina kära föräldrar. Men tror det kommer gå bra. Men vem vet vi kanske ändrar oss i slutändan och tar med henne. Men just nu är inte läget så.

Kan inte sommaren bara komma nu.

Jag behöver solen! Färgen! Energin!


Nu ska jag drömma mig bort..


Kommentarer
Postat av: s a n d r a

Hehe, förstår det! det är många som är det så förväntar mig måånga dumma/elaka kommentarer på bloggen sen! men det är väl ren avundsjuka..

Jag ska göra det i Malmö hade jag tänkt, det kommer gå på 38.



KRAM

2010-05-17 @ 05:26:29
URL: http://englaliks.blogg.se/
Postat av: Carolin

det är strongt av dig att tänka tanken att lämna bort Olivia i 1 vecka :) Hade varit härligt med 1 vecka för sig själva, tycker jag men jag hade aldrig klarat av att vara utan Alwin så länge :) vet att jag är fjantig :)

2010-05-17 @ 11:05:53
Postat av: C

Låter härligt med semester - det behöver man ibland!

Hade behövt tre månaders semester ;) och så har jag bara en vecka detta året, hur går det ihop ;) haha!

Kram kram

Postat av: Josephine

Vad skönt att höra att jag inte förstörde henne helt. Sätt lock för öronen och parera saxen och kammen snabbt när hon flaxar med armarna så går det säkert bra! ;)Blir säkert skitbra. Ska vi ta en fika i trädgården nån dag?

2010-05-17 @ 22:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0