En dag på stan


Olivia somnade sent idag - jag som trodde hon skulle decka tidigt då hon bara sovit ungf 10 minuter i bilen idag.
Vi har varit inne och lekt med Elliot, Hanna och Anna. Ibland vill jag oxå bo sådär centralt! Tänk att bara gå över vägen o så är man mitt inne i smeten. Aja - man kan inte få allt :) När vi bodde så ville jag inte bo så nära haha man är ju inte normal ngnstans :)
Hade iaf en trevlig eftermiddag och barnen lekte fint även om Olivia fortf är som hon är. Men i slutet var hon snäll och dom skrattade och hade sig. Elliot är så sjukt duktigt på att prata, jag tycker ju Olivia är jätte duktig men då ska ni höra han! Så tuff kille d där:)




Kommer det bli fint väder imorgon tro? Eller ska jag städa en massa när Olivia är på dagis. Det behövs väldigt mycket. Men det är ju så tråkigt.


Längtar till slutet av veckan ♥


Kommentarer
Postat av: Hanna

Naww dom är ju sötare än sötast! :)Kul att de lekte så bra!

Tack för en trev ligt dag! Kraam

2010-05-24 @ 23:15:32
URL: http://devajag.blogg.se/
Postat av: Caroline

Tack söta du! :)

Visst är det knasigt hur splittrad man kan bli, man är nog aldrig riktigt tillfreds, tror alltid att gräset kanske är grönare på andra sidan....om jag hade det...om det var så....om om om...ja du fattar ;) Jag borde nog försöka börja intala mig själv att man ska leva i nuet lite mer, inte tänka så mycket bakåt eller framåt. Utmaning!



Hoppas ni inte blåser bort :)

KRAM

Postat av: Jane

vad händer i sluet av veckan?

2010-05-26 @ 18:34:02
URL: http://gumpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0