Dagar som gick..


Ja det är ju så man har inte lika mycket tid eller ork att sitta här mer. Nu vet jag hur det känns att vara en av dom barnfamiljer som faktist har bokade scheman. Men jag gillar det, iaf när det är ngt skoj som händer.

Jobbade hela veckan sen på fredagen åkte vi hem till Jonny och Sara. Det blev pizza o lets dace. Jag var chafför - kryss taket. Staffan fick sitta o grogga. Olivia var blyg i början som alltid men sen lekte hon fint med Isac. Satt och mös i slutet. Helt underbart att se. Hon satt o klia han på ryggen o i håret - höll hans hand. Isac höll på att somna. Gosigt.



I lördags satt jag modell som det så fint heter för Frida som ska bli nagelfixare - vet inte vad det heter.
Så nu sitter jag här med fina naglar. Rosa!!! :) Jag anväder aldrig nagellack annars men det kan ju vara kul att göra det ibland :)

:)

Dagen idag har varit bra. Förutom att Olivia vakande halv 7. Städat av lite men tyvärr är här lika skitigt igen. Hur kan det vara så? Iaf så har jag varit hemma hos Jossan som hade ett Gangstarparty. Mycket fina saker men jag köpte bara en mössa och ett hemligt paket. Hade jag haft mer pengar så hade jag köpt lite till.. men är man en fattiglus så är man. Varför var det inte jag som vann dom där 214 miljonerna???


Mina tankar har sen i fredags varit hos älskade A hela tiden.
Varför ska livet vara så orättvist och hårt??


Kommentarer
Postat av: hanna

Ja! ja har gått o varit sur för att inte ja vann dom miljonerna fastän ja inte ens hade spelat haha.

Vem är A? kram / Hanna

2010-03-28 @ 23:18:59
URL: http://devajag.blogg.se/
Postat av: Anna

Va fina naglarna blev!! :)

Jag såg staffan igår, han va o hämtade mat där vi va och hämtade mat - ROBINS! hehe



Kram

2010-03-29 @ 11:05:04
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Mor

Ser jätte fina ut, och barnen är ju bara för söta. Kramen Mor. Skickar bilderna till dig på hotmailen.

2010-03-29 @ 20:15:44
Postat av: hanna

Hihi, japp! Får bli så! :P

2010-03-29 @ 21:00:49
URL: http://devajag.blogg.se/
Postat av: Mimmi

HEJ Johanna!!



SÅ roligt att du tagit bort ditt lösen, saknat din blogg så mkt!! Ska du koppla på lösen igen, så dela gärna med dig av lösnet! ;)



Stor kram/ Mimmi

2010-03-29 @ 22:44:56
URL: http://mirakelmilton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0