Borta bra men hemma bäst.


Oj vad längesen det var nu. Jag har verkligen inte haft känslan för att sätta lite ord här. Men idag kom den tebax.
Vi har ju varit i Egypten och värmen var helt underbar - och att få tillbringa en vecka som familjen vi är var fint!
Allt gick jätte bra men visst det fanns saker som man kan klaga på men orkar inte gå in på det.

Har börjar arbetspraktisera på Konsum här i Åhus - ingen höjdare. Eller hade man fått lön för det så hade det säkert känts lite bättre. Men nu känner man sig som en 15årig praoelev. Ringde till ett jobb som jag blev tipsad om. Så på onsdag ska jag på intervju. Tänk om man ringt andra jobb innan. Då kanske man fått ngt, för att skicka ut massa brev hjälper mig inget. Tackar iaf J en massa för detta tipset!!!!

Olivia har fyllt 2 år. Min lilla älskling. Så snabbt det gått. Tror detta är dom snabbaste 2 åren jag varit med om!
Hon är så himla härlig denna människa. Just nu är hon inne i en "vad är det" period. Typ - Mamma vad e d låter? Mamma, lukta, vad e d? Mamma känn vad e d? Haha men det är bra för hon lär sig en massa av att fråga ;)
På dagis tror dom att hon kommer bli antingen en skådespelare eller sångerska.. önskar att jag var en liten fluga som kunde spionera på henne. Vill se hur hon uppför sig. Rolig är hon iaf - det kan jag hålla med om!

Nu ska vi se på film här - eller jag ska se. Staffan ligger brevid mig och snarkar.
Flickan blir det!





Kommentarer
Postat av: Emmelii

Va kul att läsa din blogg igen!! Det var verkligen längesen :)

2010-03-19 @ 23:40:56
URL: http://mellisezar.blogg.se/
Postat av: Mad

Wihooo!

2010-03-20 @ 07:04:50
URL: http://mamamad.se
Postat av: carolin

åh vad härligt ni verkar haft i egypten, skönt att komma bort från hemska snön o det kalla :) Skönt det snart är borta iaf. Vad fin din blogg är har du fixat med den själv?, o kul att få läsa igen :) Ha det så bra.

2010-03-20 @ 08:28:32
URL: http://kluddan82.blogspot.com
Postat av: Rebecca

Vad glad jag blev när din blogg kom upp på bloglovin igen :) Fin design du med har :) Ha en härlig helg.

2010-03-20 @ 09:22:15
URL: http://beskan.blogg.se/
Postat av: Anna

Välkomna hem!!! Skönt me semester! och det är alltid skönt att komma hem! :)



Varför praktiserar du? Arbetsförmedlingen om vill det eller?



Det där jobbet J har tipsat dej om tror jag är samma som hon tipsat mig om. Men jag kan inte söka det eftersom jag är sjukskriven ända tills bebisen kommer.. :(



Kram om dej

2010-03-20 @ 16:07:37
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: annie

hej, jag har läst lite på din blogg innan och tyckte de va så tråkigt att du satte lösen. har en dotter som är lite yngre än din, så de är kul att läsa och få reda på vad som komma skall :). men hur som helst, kul att du tagit bort lösenordet igen. Ha de bra!

2010-04-03 @ 07:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0