Ses i drömmarnas värld


Nu kallar den där sköna sängen.
Har mått jätte illa idag - men sen såg jag hur varmt vi hade i huset!
27 grader. Inte så konstigt då kanske.

Varit på Eko med Olivia - spännande d där.
Lämnar gärna henne hemma när man ska iväg.
Hon stod och skrek och grät vid leksakerna och sa "d är miiiiiiiiin mamma"
Tur man kan locka med glass (dålig mamma)..
Men vad gör man inte.

Måste ut i stan och köpa mig en bikini och nga shorts - inget här hemma som passar!
O jo jag hade kunat ta på mig bikinisen jag har här hemma - men i dom visar jag mig endast i trädgården.
Lite "skinn" som trilla över kanterna ;)
O sen har ju mina SMÅ bröst faktist fått tebax lite fyllighet - hallelulja! Hehehe...

Nä nu ska jag sova.
Natti.


Kommentarer
Postat av: Mad

Ja jag ska också på bikin jakt. Men tror det blir så att jag beställer en tankini på Ellos..Jag har mer än skinn som väller över kanterna i mina bikinis =) ;)

2010-07-01 @ 05:37:02
URL: http://mamamad.se
Postat av: Amme

Haha Johanna ge dig, lite skinn som hänger över kanterna har vi alla. Ut i bikinin me daj.

Fin header förresten. Kram

2010-07-01 @ 13:25:04
Postat av: Sofie

Ja det är skoj att jämföra att följa andra=)

Blir det en liten Januaribebis då kanske?! Ungefär som Maximilian kanske hihi.



Gick förresten förbi ert hus förra veckan, var några hus bort och firade Midsommar, såg jättefint ut!

2010-07-01 @ 22:25:06
URL: http://frusofie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0