Ont.


Hej!

Åhh idag var det fint väder - men då mår jag dåligt och orkar inte vara ute. Olivia drog ut mig iaf en timme tills molnen kom - med molnen kom "farmor" med jordgubbar det var gott.
Staffan fick dra till Örebro utan förvarning. Ska bli skönt när han har semester! Visst jag kommer jobba men det är inte mycket. 
Jobbade hela helgen och det gick bra - bättre än förväntat iaf.
Konstigt nog så när man nu har fått jobb så ringer dom från ett annat ställe och undrar om jag kan tänka mig ett jobb som PA på furuboda. Hade det inte varit för att jag inte kan jobba natt så hade jag varit intresserad.
Hoppas det RÄTTA jobbet dyker upp snart :)

Nä jag och min huvudvärk ska göra ngt annat nu - Olivia sitter och mumsar i sig glass.
Ska nog ta mig en dusch med henne efter d..

Kärlek till er.


Kommentarer
Postat av: Syster

Sötnos - inte bra att ha ont i huvudet - men jag vet vad det kan bero på!!



Skönt att dagen på jobb gick bra :*



Jag har målat o målat o slipat o spacklat idag ... tjohooo :)

2010-06-22 @ 23:36:49
URL: http://sweetypajen.blogg.se/
Postat av: Mad

TVÅ! wow!! Jag som va stolt över en ;)

Hoppas också ditt jobb dyker upp!!

KRAM

2010-06-23 @ 05:29:48
URL: http://mamamad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0