20 grader 09:30


Är det sommaren som är på G nu eller? Och kommer hålla sig kvar? Vi hoppas - eller hur :)
Jag har nästan precis lämnat Olivia på dagis, det är inte kul! Jag vet inte om hon har kommit in i ngn seperstionsångest igen? Hon blir så ledsen redan här hemma. Och när vi väl är det så blir hon änu mer ledsen. Jätte jobbigt - nästan som jag tar med henne hem igen. Men det är ju inte heller bra!
När Staffan lämnade huset idag blev hon oxå jätte ledsen, så det är ngt som inte stämmer.

Var på jobb 15-20, 30 igår. Det kommer inte bli lätt. Ska på möte efter jobb ikväll och då måste jag säga till att det funkar inte att jobba själv. Vi måste vara två!!!  Tänk när jag jobbar 8-15.30 och inte kuna gå på toaletten eller äta! För man måste vara där precis hela tiden.
Jaja vi få la se vad som händer...


Sitter och dricker kaffe men det är inte gott!
Ut och njuta av solen lite nu tänkte jag :)

Ha en fin dag ALLA läsare.


Kommentarer
Postat av: Jane

ja vågar vi tro på att sommaren är på väg? hmmm jag vetefan det hehe..

2010-06-02 @ 09:39:36
URL: http://gumpen.blogg.se/
Postat av: Amelie

Hoppas sommaren är på G nu, värmebölja vill vi ha, eller hur? ;) Puss

2010-06-02 @ 12:16:17
Postat av: Mor

Ta det med chefen, oj och vilket ansvar man ska ha. NEJ det får man inte ha ensam med??? Mor

2010-06-02 @ 23:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0