Puh!


Vår dag började med att köra runt till en massa stränder nere vid yngsjö och furuboda.
När vi hittade vart vi ville ligga så blåste det så mycket at vi körde hem igen ;)
Åt våra äggamckor i trädgården och Olivia fick bada i sin lilla pool.
Fick ett trevligt besök av Staffans kompis och hans tjej + lilla barn.
Blev en snabb visit då vi skulle hem till Staffans mamma och pappa och äta.
Väl där hemma ville svärmor så gärna åka till Kiviksmarknad så vi tog bilen dit.
Det ångrar jag nu. Fy med folk och skit! Och en Olivia som vägrade sitta i vagnen.
Mutade henne med så mycket men envis är hon allt.
Det som var bra var att jag fick mina rostade mandlar :)
Körde hem efter nga timmar för det tog så lång tid att gå där inne *puh*

Imorgon måste jag ringa vårdcetralen - Olivias hosta blir bara värre och värre :(

Natten kommer bli spännande - kiss i sängen eller inte?!
Hon skulle minsann sova med trosor på sig! Har lagt skydd under lakanet ifall det skulle hända en olycka.
Som det troligtvis gör!


Nu ska jag äta mina mandlar!


Ha det king - tjingeling!
;)


Kommentarer
Postat av: Amme

Vi var oxå i Yngsjö/Furuboda, nånstans däremellan igår. Men mer än 1 bad blev det inte pga blåsten. Men skönt ändå. :)

2010-07-21 @ 09:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0