Det är kallt

Jag fryser!
Det är 15 grader mindre ute!
Jag vill elda i spisen. Tänker göra det snart.
Mina naglar är blåa - o jag ljuger faktist inte!
Ge oss tebax sommaren nu - jag lovar att aldrig klaga över värmen!!!
:)

Helgen var bra.
Blev grillning på fredagen med Staffans och mina förädrar.
Igår körde vi till Ystads djurpark - trots att det regande så här hemma.
Men väl där fick vi uppehåll men med blåst. Hade en mysig dag med mina föräldrar!!
Olivia gillade det en massa. På hemfärden hittade vi en mysig sittplats i ett ställe som heter Svarte.
Där blåste d inte och vi satt på stranden. Folk badade tillochmed.
Kvällen blev lung - både jag och och Olivia var trötta. Staffan tog hem lite kompisar och festade till det.
Han mår nog inte så bra nu! ;)
Såg en bra film själv - Remember me! Det är med snyggingen "Edward" - fast ok jag tycker inte han är så snygg!
Som vampyr är han helt Ok ;)

Hade en så verkligen dröm inatt - där det förflutna kom ifatt nutid!









Nu ska jag kolla in S.
Ha d fint.


Kommentarer
Postat av: Amme

Det är skitkallt ute. Igår va det 12 grader, liksom kom igen! Väderguden skulle ha en knäpp på näsan ;) 12 grader är inte sommar!

2010-07-25 @ 14:26:59
Postat av: Karolina

Mmm .... schweinkold.... Magnus ligger i ett varmt bad nu ... kanske skulle joina han!!



Men du sötis .... saknar dig .... hoppas ni kommer :P



Puss

2010-07-25 @ 23:41:43
URL: http://sweetypajen.blogg.se/
Postat av: Therese o Nellie

Mysigt med djurparken. Hade en tanke om att åka dit i sommar men det blir det nog inte, kanske när bebis kommit om man rkar och det är lagom väder...



När jag blev gravid denna gången vägde jag 10kg mer än när jag blev gravid med Nellie, men jag ahr inte gått upp lika mycket denna gången. tror dock att jag iaf kommer sluta på nästan samma viktuppgång som med nellie innan lillasyster kommer. ska försöka hålla igen lite hihi.



Hoppas ni får en fin måndag. Kramar.

2010-07-26 @ 09:02:07
URL: http://fesan.webblogg.se/
Postat av: Bella

Grattis till tillökningen, har inte läst på ett tag så därav är jag lite "sen".

2010-07-27 @ 14:30:29
URL: http://hakanssons.webblogg.se/
Postat av: Stine

Ni såg ut att haft en härlig dag :)

2010-07-29 @ 15:38:23
URL: http://pokerfrugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0