Bullbak!


Idag kom Staffan med den den perfekta idén.
Att baka kanelbullar! Ingen av oss har gjort det innan - märkligt.
Allt annat har man bakat men inte dessa ljuvliga bullar.
Alla var delaktiga, Olivia kladda mest och och åt av degen.
Staffan körde iväg innan allt vart klart så jag fick sköta det sista.
Men vad gör det - dom blev perfekta!
Önskar jag kunde bjuda er :)
Så nu ligger det 40 minus 3 ;) på plåten..



Olivia sover och det borde jag med. Ska hem till Frida och André ikväll.
Mysigt. Frida är ju oXå gravid - en vecka längre än mig. Spännande...


Ska det börja regna tro?


Kommentarer
Postat av: Anna

åh va gott!! Jag älskar kanelbullar men gör alltid dem för torra, hur lyckades du?? Degen är ju såå kladdig om man inte bakar ut det me massa mjöl?



Kram

2010-07-31 @ 19:07:02
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Mor

Smarrigt, va ni kan. Pussen

2010-08-01 @ 13:07:44
Postat av: Anna

Vi kan ju byta ett par st för dina ser mkt smarriga ut också!!! Mer sugen på bullar än kakor men det e svårare att lyckas med bullar tycker jag ;)



Tack tack, ja det e härligt me magen!

Hur mår din lill plutt?



Kram

2010-08-02 @ 18:19:50
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0