100 av 280



Idag åkte jag in till stan helt själv - Staffan och Olivia fick roa sig hemma med en massa bus!
Var tvungen att hitta nga kläder att ha på mig. Blev mest klänningar. Magen kommer växa mer och jag oxå - då känns det riskabelt att införskaffa sig nga jenas eller shorts. Fast jag fynda ett par mamma shorts fast åh så varmt det kommer bli med mudden i magen. Mycket rea saker nu och det är skoj. Är ute efter cykelbyxor ;) var inne i alla tänkbara affären men dom är väldigt poppis då det var slut överallt! Jag vill ha det under tunikor o korta klänningar!  Aja får väl åka till Malmö där utbudet är lite större.
En klänning var ganska stor men kommer passa perfekt om 49 dagar då vi ska till Cypern. Bara jag och Staffan.
Måste ta vara på varann och mina föräldrar är så snälla och vill passa busugen Olivia. Hur det kommer kännas att vara borta från henne i en vecka förtränger jag nu!! Men klarar andra det så klarar jag det!
Och jag somsagt behöver verkligen komma ifrån verkligheten lite och ladda mina mammabatterier och även Johanna batterier och Staffan och Johanna batterierna :)

Lilla sötnosen var såå trött innan att hon somnade i vår säng medans jag gjorde välling till henne - utan blöjan med! Haha tokigt. Men jag lyckades få på den utan att hon gjorde en endaste min. Nu väntar jag på att hon ska kalla på mig men hoppas hon sover för natten.
Vi ska se film ju...
:)




Idag är jag inne i vecka 15 och med det har jag gått 100 dagar som gravid!


Kommentarer
Postat av: Anna

jag köpte jättesköna cykelbyxor på Indiska!! De rekommenderar jag verkligen!!



Kram

2010-07-19 @ 21:09:02
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Caroline

Låter jätte härligt att åka väg sådär fast de är svårt att lämna men det kommer gå jätte bra! :)



www.mandeldesign.se säljer cykelbyxer har jag sett o de leverar dagen efter ;) Toppen!



kram kram

Postat av: Amme

100 dagar redan! Galet va tiden går. Njuuut på

2010-07-19 @ 22:10:57
Postat av: Mojan

Tänk att vi ska ha liten Olivia hos oss i en vecka.. hur ska detta gå? Men vi tar hand om det och Olivia kommer att få det bästa av en massa i SKÅNE. Pussen

2010-07-19 @ 23:16:33
Postat av: Mad

Fick inte flyga för läkaren pga mina komplikationer.

Men det tar vi igen till våren ;) Då blir det kanske en liten semester. Eller kanske skidor nu till vintern. Vi får se =)

2010-07-20 @ 06:02:54
URL: http://mamamad.se
Postat av: Anna

Typiskt!! De kanske va slut?



Farsan va inte så rolig som jag väntat mig.. Jalla Jalla har ju varit bäst hittills. Inte lätt att göra en ny film med en sån start! ;)



Kram

2010-07-20 @ 11:04:48
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Åh vad göttigt att åka till Cypern! Man behöver tid för sej själv och sitt förhållande också. Inte bara vara mamma och pappa. Hoppas att det kommer gå bra med Olivia. Kram

2010-07-20 @ 19:05:07
URL: http://jagjennyalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0