Lekland


Andys lekland idag med Hanna och Elliot. Det var kul - Olivia trivs där och hon tyckte det var skoj att leka med "Elliol" - krama och pussa han. Synd jag inte hade med mig kameran.

Det gick bra hos läkaren igår fast det kändes obekvämt när doktorn satt och kände på mina bröst sen var där en ung kille som var på praktikt där o stod och skådade allt han gjorde. Kändes inte alls bra men han skulle ju oxå bli läkare. Tror faktist att han oxå tyckte det kändes lika genant. Han var i samma ålder som mig. Så iblnad tittade han ut genom fönstert.
Kommer få en tid till ultraljud då dom inte gör ngn mamografi på en som är så ung. Men ser dom nu ngt som inte stämmer så kommer dom såklart göra det. Jag känner knölen varje dag nu. En liten sten hård ärta känns d som.
Han sa att han inte kan lova att det är ngt ofarligt men han trodde iaf inte att det var ngt.
Vi håller alla våra tummar. Fy fan vad hemskt om man skulle bli sjuk så har man barn och allt. Olivia skulle aldrig klara sig utan mig och jag hade ALDRIG klarat mig utan henne. Hemsk tanke!


Måste köra ner till Malmö - får se när Staffan åker hem från Tyskland. Om han ska vara där hela helgen så finns det ingen chans att jag sitter här och ugglar.

Nu ska jag iaf sova.




Najtiii!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0