Läkartid


Då har Olivia fått sin andra dos av svinvacinet. Jag hoppas hon klarar sig från biverkningar.
Just nu sover hon - alldeles för sent. Men hon vägra att somna innan. Uff får sitta uppe länge med henne sen.

Själv har jag fått en läkartid imorgon - har hittat en liten sak i mitt bröst. Hoppas verkligen inte det är ngt!
Både farmor och mormor har ju haft bröstcancer så det kan ju vara ärfligt. Bättre att kolla upp det snabbt.

Nu ska jag lägga mig på soffan o vila lite. Har ju tagit en tramadol då jag haft min dumma värk i magen idag :(

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Pauli

hoppas det inte är någon fara m bröstet!!!!

2010-01-14 @ 19:52:01
URL: http://alltomengla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0