Godnatt ♥


Här händer inget spännande så jag tror jag går och lägger mig.
Har en orolig mage - veckan är kommen. Vaknar väl inatt av att det gör ont..

Äter så sjukt onödiga saker nu så om jag forts såhär kommer jag inte få på mig min bikini i egypten ;)
Har gått upp 2 kg sen Staffan varit hemma så mycket - haha men det är ju så.. Man äter mer när man är två.
Och det är ju bra men nu får det sluta med godis o dylikt!!!


På torsdag ska jag till konsum o prata med chefen ang en praktikplats - vill inte.
Men måste! Det kan ju leda till helgjobb o så - inkomst måste jag ha..
Och istället för att bara gå här hemma så kommer jag ut. Får tänka så.
Vi får la se vad det leder till.....


Nä nu lockar sängen mer än innan.





Kommentarer
Postat av: Sandra S

sööötnosar!

2010-03-21 @ 07:18:29
URL: http://sandrasoderling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0