Sjukstugan



Idag fick jag leka frissa - jag "lockade" Olivias hår.
Hon gick in i rollen som kund o att jag var frisören.
Självklart blev det klubba efter ;)

Igår var vi och storhandla till nyår. Har sett framemot denna kväll.
Inatt runt 4 vaknade jag av att Staffan viskade - Johanna Johanna - jag har nog fått ögoninflamation.
O ja mycket riktigt så är det hans tur nu. Han ringde till VC för han har ju hemsk hosta plus att han har ont i öronen. Nu är det pencelin som gäller..
Våra gäster ville såklart inte komma, vem vill riskera att bli sjuk?
F&A ska ju ha bebis inom nga dagar och M&M skulle bort nästa vecka..
Så ja vi får sitta här hemma uppklädda och mysa.
Jag/Vi har aldrig firat ensamma så det ska ju bli en upplevelse i sig..
Vi kan nog få det bra ♥

Idag var jag inne och shoppade till Olivia och Bebis. Hitta så fina saker..
Sen köpte jag mig ett par skor till mig inne på din sko - uteskor som jag kommer ha som inneskor.



Nu kan jag ha varma fötter på BB + stoppa ner mina förlånga mysbyxor :)


Nu ska jag göra den envisa dottern sällskap i sängen, eller just det hon ligger ju i sin egna nu :)



Puss
Ps - jag längtar efter bebis! H*n får gärna komma ut om nga dagar..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh så söt liten tös med vågigt hår. <3 Vi har varit hos M&M ikväll sen vart det isgata när vi skulle köra hem. Nu är det glashalt ute. Synd om Staffan med allt han hade, tur det finns penicillin så nu blir han frisk och kry. Ni kommer att ha en lugn och mysig nyår, vi med känns skönt. God mat blir det här och hemma hos er med kan jag tänka. Pussen & Kramen

2010-12-30 @ 23:43:08
Postat av: Amme

Fint med vågigt hår!

Vi ska oxå fira ensamma men det kan bli rätt mysigt. Man har ju inte direkt orken att ränna runt & festa heller med tillståndet man befinner sig i. ;)

Skönt detta året snart är slut. Snart kommer våra vinter/vår-bebisar & lyser upp tillvaron.

2010-12-31 @ 11:25:36
Postat av: Rebecca

Usch vad drygt med dessa sjukdomar, hoppas ni får en fin nyårsafton iaf :) Gott Nytt År! Kram

2010-12-31 @ 11:27:03
URL: http://beskan.blogg.se/
Postat av: jane

gott nytt år fina familjen!! Krya på er och när är lillan beräknad?Kram

2010-12-31 @ 11:30:54
URL: http://gumpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0