Kyla + värme


Hej
Har precis lagt in ved i spisen, värme behövs. 19,9 grader inne - 12 ute.
Sånt väder gillar jag, vindstilla, snö och solen lyser. Det är bara att klä sig varmt när man ska ut.
Olivia har blivit bra i ögonen nu, och självklart har jag fått skiten nu. Började igår när jag vakna, kunde inte öppna vänster öga. Tog Olivias droppar men läste sen att det skulle jag inte göra då jag är gravid. Under dag var det alt ok - blev mer o mer röd i ögat under kvällen. Vakna 7 imorse av att jag inte kunde öppna mitt högra öga. Dryga ögonpest!!! Sen har jag en fruktansvärd hosta.. Längtar till sjukstugan är över.

Imorgon är det dax för att Olivia ska på dagis igen - har inte varit där på två veckor snart ju! Det var julfest idag men jag var inte kapabel att ta henne dit + att festen skulle vara utomhus. Var bara en timme, men ändå jag känner mig som en dålig mamma som inte tog dit henne. Var är den nannyn jag behöver ibland?

Tänk att om F Y R A dagar är det julafton - har ni fattat? Det har nog inte jag...!
Åhh då ska vi få träffa syster med familj ♥

Snart dax för bebis att komma - 1 månad....
När tror ni hon kommer?

Kram


Kommentarer
Postat av: Linda

men du, den där nannyn är här serru. Jag kunde ju kört o hämtat henne efetr jag lämnade Elise! Då hade jag ju en stol ledig i bilen! Typiskt!



Nu blir det inte mer dagis för Elise detta år, hon var där idag bara för festen! Fast jag vet inte om nån var utomhus...inte syskonavdelningarna iaf... Men kanske salvia var det innan lunchen?!



Bli frisk nu! KRAM

2010-12-20 @ 13:26:12
Postat av: Caroline

Usch ja, det smittar ju så tokigt snabbt. Hoppas du blir kry snart!



och GOD JUL på er! :)

2010-12-20 @ 13:35:42
URL: http://lifebycaroline.wordpress.com
Postat av: Hanna

1 Februari. :D



God Jul Kram

2010-12-20 @ 15:56:31
URL: http://devajag.blogg.se/
Postat av: jane

ny magbild snart..om jag får be =)

2010-12-20 @ 16:10:31
URL: http://gumpen.blogg.se/
Postat av: Anna

tänk att lillan nr 2 snart är här! När föddes O i förhållande till BF? Jag tror nog att lillan kommer ett par dagar innan BF..



Kram

2010-12-20 @ 19:43:12
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: susanne

jag gissar om tre veckor:)

2010-12-21 @ 12:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0