Jag är kvar


Hej ♥
Inte mycket jag skirver här känner jag. Ha väl eg ganska mycket inom mig men har inte den direkta lusten att dela med mig eller är det orken. Är om det går mycket tröttare än innan. Imorgon är det dax för mvc så vi får se vad järnvärdet ligger på nu. Ska oXå bli skoj o se mitt SF mått. För större har jag blivit - helt sjuk mycket större.
Nu känner jag mig så grymt tung! Precis som det bara tagit ett stort skutt. Bebis är väldigt aktiv o får inte riktigt plats så nu har hon börjat göra ont med. Inte mjuka mysiga buffar inte ;) Hatar när hon kommer åt ngn nerv mellan benen! Det svider lixom till i hela nedre regionen. Precis som det sista när bebis är påväg ut ;) Men som tur är så sitter känslan inte kvar där så länge. Tror inte hon har fixerat sig - jag trodde innan men inte nu mer!
På torsdag ska vi få se henne - längtar!

Olivia ligger här brevid o nannar, hon vill alltid somna i soffan. Är inte så hård med det, hon somnar juh ;)
Hon har varit på pepparkaksfest på dagis idag, mys.


Funderar på om jag ska slå in julklappar eller så gör jag det imorgonkväll, för då är jag säkert inte lika trött - eller?! Haha vad jag tjatar om min trötthet, men den är SJUK jobbig!


Inne i tvn & det kommer jag med vara nu - DHW..


Kommentarer
Postat av: Mor

Ser ju jätte trött ut, pussen till Olivia. Kul att pepparkaksfesten var rolig. Nanna på ni två. Kramen

2010-12-07 @ 23:30:38
Postat av: Anonym

Tror du inte det kan vara tröttheten som orsakar att skrivarlusten inte finns där..?

Jag gillar iaf skarpt dina rader! Söta söta Olivia:) Uff för att vara så trött, är det samma trötthet som många har i början av graviditeten?

Vad hade du för symtom i början, mådde du mkt illa?

2010-12-08 @ 07:00:04
Postat av: frida

Det där med tröttheten känner jag igen, det är så tråkigt att inte ha någon ork. Jag är likadan och då är jag inte ens gravid. Hoppas du piggnar till och allt är bra hos mvc.

Jag gillar din blogg iaf:)

Må väl!

2010-12-08 @ 08:26:55
Postat av: Sandra

Ser mysigt ut med soffmys. Söt hon är med pippilotterna :)

Jag var också trött i slutet av mina graviditeter. Ja egentligen hela tiden :) Passa på och vila, och det med gott samvete.



Ha det fint!



/Sandra

2010-12-08 @ 09:04:51
Postat av: Nea

Åååh vilken fin bild på henne!

2010-12-08 @ 15:42:17
URL: http://jamieochjulia.blogg.se/
Postat av: P

KRAM gumman! det är troligt tungt i slutet och ännu värre andra gången tyckte jag! man kan ju inte vila på samma sätt. ska ni ner i jul eller ni håller er hemma? får försöka komma upp i januari. puss sweetie

2010-12-08 @ 19:33:05
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0