30 dagar kvar


Idag är det endast 30 dagar kvar till bebis kommer. Men om hon fortf ligger i säte är det ca 20 dagar kvar.
På mvc bokade vi en tid till ultraljud den 28 - så vi kommer få se liten igen, kanske vi kan se könet då??
Jag hoppas - så jag inte blir helt chokad när jag föder och dom säger, här har ni er son! Även om han skulle vara mer än välkommen, men nu är man ju inställd på en flicka :)
Sf måttet låg på 35 nu.
Järnvärdet 120.
Blodtrycket fick göras om 3 gånger som alltid, men slutade på 130 genom ngt ;)
Vikten ligger på hemma 66 och hos mvc 67.


Olivia är nyklippt, det blev Ok!
Hon satt som en liten mus :)
Tyckte dock det var dyrt för det lilla hon gjorde.

Väntar hem S som är och äter Italienskt julbord - mums!!!
Imorgon kommer älskade syster o familjen till Skåne ♥


Kommentarer
Postat av: Amelie

Skönt att allt var bra på Mvc. Är dom osäkra på könet el ni vill bara ha en bekräftelse till hehe? Imorgon är det min tur & knalla till Mvc. Glukosbelastning.Urk.

2010-12-22 @ 19:06:37
Postat av: P

du är utmanad i min blogg!

2010-12-22 @ 20:36:09
URL: http://[email protected]
Postat av: Mia

Hejsan!

Var de osäkra på rutinultraljudet om könet eller? När de sa att jag väntade en pojke så verkade hon vara 100 % säker

2010-12-22 @ 21:01:19
Postat av: Johanna

På rutinultra så var hon inte säker - hon sa att i vecka 33 på spec så skulle vi kolla upp det igen, men han såg inte vad det var. Men visst hon sa att " det ser ut som ni väntar en flicka igen"

Vi får la se :))

2010-12-24 @ 00:04:00
URL: http://bajbiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0