C-vitamin


Varför blir man av med ngt när man väl behöver det?
Det är ju nästan alltid så och det är ganska irriterande.
Aja..

Idag efter dagis så tog jag med mig en trött tjej till skoaffären och det var kanske inte så smart.
Men jag hittade ett par sandaler som jag köpte. Kostat 299 men var nersatta till 59 - jag älskar rea!
Tog bilen till farmor o farfar och spenderade hela dagen där. Jag orkade inte vara hemma och behöva sysselsätta Olivia. Hon sover inte middag mer och dagen blir så lång då! Speciellet när jag blir så trött och hennes humör går upp och ner hela tiden. Hon hade behövt sova men somsagt det gör hon inte. Nu sover hon iaf sen klockan 7 och jag njuter i soffan. Väntar på fångarna på fortet. Är väl sådär kul men det funkar..

Blev väldigt sugen på en apelsin, vilken tur att jag har en liggandes i kylen.
:)



Hur mycket gnäll och skrik det än är från denna tjej så förgyller hon mitt liv så underbart mycket! ♥


Kommentarer
Postat av: Madeleinius

:)

Man vet att man lever och är mamma när man får höra skrik och gnäll hihi.

Så söt hon är!

kram till er

2010-08-31 @ 19:59:12
URL: http://beppii.blogg.se/
Postat av: Mor

Speedo står i hallen här hemma, låg uppe i klädkammaren. Pussen

2010-08-31 @ 20:38:16
Postat av: Anonym

Speedo står i hallen här hemma, låg uppe i klädkammaren. Pussen

2010-08-31 @ 20:39:19
Postat av: Hanna

Han älskar den, så länge han har borstat tänderna igår och idag utan o skrika "ja vill inte" har aldrig hänt! Vi får hoppas det håller i sig! =)

2010-08-31 @ 22:35:19
URL: http://devajag.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag tycker hon blir bara mer o mer lik dej!! :)

2010-08-31 @ 23:01:18
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Mamma Vitamin

Jag gjorde likadant igår o ångrade mig genast. Tog med sonen till affären efter dagis... suck. Jag bestämde mig återigen att aldrig mer göra det när han är trött.

2010-09-01 @ 08:38:34
URL: http://mammavitamin.blogspot.com/m

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0