stardust


Sitter här mätt och belåten - har varit hos svärföräldrarna på grillning.
Staffans mamma hade sin syster från Stockhom nere o det var trevligt.
Även hans syster o sambo var där..

Var på Eko innan och köpte en massa smått och gott ;)
Olivia fick ett doktor set med sprutor mm - det blev hon himla glad över så nu får man låtsas vara sjuk hela tiden:) Hon är rolig men guuuuud som hon har betett sig innan idag - vet inte vad det var med henne. Hon slutade inte att skirka (gråta) - hon var så arg på mig! Jag försökte med allt men fick mig ändå bara en massa skrik i örat. Tillslut lugna hon ner sig!


Nu ska jag ut och se om det är stjärnklart ute - det ska visst vara tre dagar med en massa stjärnfall ♥


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hade också hoppats på att se ett stjärnfall igår, men när jag kom ut var de helt molnigt... Hoppas ni hade bättre väder än vi i Trelleborg! :-)

2010-08-12 @ 12:40:27
Postat av: Emelie, mamma till Elliott o gravid med nr2

ja, de finns ju de stunder då man måste ha båda i vagnen ju =) just nu kostade vagnen 4999:- o liggdelen 999:- annars kostar vagnen 5499:- o liggdelen 1299:- så lite billigare blir de iaf=)



hoppas ni får en fin dag!

kramis

2010-08-12 @ 12:51:08
URL: http://emlisch.blogg.se/
Postat av: Fridis

Vad roligt ni väntar smått igen !

Blev glad ja hittade hit här igen !!!



Kram och stort grattis !

2010-08-12 @ 16:08:51
URL: http://tadaaaaa.blogg.se/
Postat av: Mad

Tack =) Ja du jag är bra på att hålla hemligheter. =)

Nja, jag har kört i 5 månader. Så inte intensiv direkt ;) Fast det har känts intensivt ;)



Hur mår du? KRAM

2010-08-13 @ 19:28:43
URL: http://mamamad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0