Spännande..


Fy - dagislämningen idag var inte alls rolig.
Olivia ville verkligen inte vara kvar om jag inte stannade.
Mådde så dåligt när jag cyklade ifrån - men jag gör ju bara henne en otjänst om jag skulle stannat eller tagit med henne hem igen. Stackars liten!
Längtar tills klockan är så pass mycket att jag kan hämta hem henne ♥

Jag längtar oxå till imorgon - då ska vi få se bebis i magen.
Hoppas allt står rätt till. Och jag undrar sååå om det är en pojke eller flicka.
Namn har disskuterats här hemma och vi är väl ganska enade. Men på resans gång kan det ju ändras.
Olivia var ju en Noelia väldigt länge i min mage..
Det som är på topplistan nu är..
Pojknamn - Love
Flicknamn - Bella


Vi får se helt enkelt vad det slutar med *ler*



Kommentarer
Postat av: sara

svar: tack! :D

2010-08-18 @ 11:23:21
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: Pauli

lycka till imorgon!

2010-08-18 @ 14:03:14
Postat av: Malin med 2 busfrö

Tråkigt när dem är ledsna vid lämnandet, Elias var så några ggr,men han hade snabbt blivit glad igen... Typ när jag kommit runt hörnet ;)

Lycka till imorrn på UL,det är alltid lika spännande :)



Kram

2010-08-18 @ 14:09:02
Postat av: Lisa

min lilla fis blev också jääätteledsen när jag lämnade henne. Man känner sig så grym fast det behöver man inte.



Lycka till imorgon hoppas bebis mår bra!

2010-08-18 @ 17:44:02
Postat av: Hanna

Det är ju jättefint , det hade jag vela elliot skulle hete men det gick ju inte för det hade ju blivit liiite konstigt! =D

2010-08-18 @ 19:41:40
URL: http://devajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0