Sova


snart ska jag väcka Staffan som somnade med Olivia.
Vi har nästan precis ätit middag känns det som för jag är fortf väldigt mätt!
Vi gjorde hemmabakad pizza - det är ju bara så gott!
Godis finns i skåpet - ska jag ta nu eller vänta på mannen?=)

Idag har Olivia o jag tillbringat dagen i stan med Hanna och Elliot.
Olivia och Elliot busade som E sa ;) Vi åt lunch på Zekes och efter det blev det glass på Stora Torg.
O & E lekte med fontänen och hade så skoj med vattnet att dom tillslut sprang utan tröja. Tokiga -
men kul hade dom!! Trötta blev dom efter det! En trevlig dag!!!

Nu kom han minsann upp..

Trevlig fredags kväll♥


Kommentarer
Postat av: hanna

busiga sötfisar är de minsann! :)

2010-08-20 @ 22:25:39
URL: http://devajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0