Se hit


Här kommer ett litet tips för er som har barn!

Just nu söker vi med ljus och lykta efter vissa målgrupper till ett par av höstens kampanjer, och hoppas på att du som bloggare inom föräldrar/barn-segmentet vill hjälpa oss genom att rekrytera via din blogg!
De kampanjer vi behöver fler Buzzadorer till är följande:

- En kampanj som riktar sig mot föräldrar med barn födda mellan 1 juli 2010 och 1 september 2010. Det rör sig alltså om riktigt små bebisar, och även gravida som beräknas föda inom de närmaste dagarna! Inbjudan till denna kampanj kommer gå ut till målgruppen under september.

- En kampanj som riktar sig till föräldrar med barn födda mellan 1 jan 2009 och 17 mars 2010, det vill säga barn som är ca 6-18 månader gamla. Inbjudan till denna kampanj kommer gå ut till målgruppen inom bara några dagar, så ju snabbare dina bloggläsare registrerar sig som Buzzadorer desto större är chansen att de blir inbjudna till denna kampanj.


Är ni intresserade så ska ni gå in --> HÄR <--



Kommentarer
Postat av: Anna

såvida inte bebisen tittar ut inom 2 dagar gäller det alltså inte mig! ;)



Okej, jag förstår! Va härligt att det va positiva nyheter o inte tvärtom!! :)



Du får skratta, ibland skrattar jag åt mig själv också.. och jag är säker på att jag kommer skratta åt det i efterhand! Du ska få sen när du är som tjockast girl!! ;) muahaha



Kram

2010-08-30 @ 12:01:59
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0