Över sundet


En underbar dag på Zoo i Danmark.
Har faktist aldrig varit där innan och jag kan säga att jag blev verkligen inte besviken.
Olivia älskade det och hon är så duktigt! Vi har slutat att ha med vagnen på ställen nu för hon sitter aldrig i den.
Så hon trava på i tre timmar. Vilka fina djur vi fick se.
Lejon
Apor
Elefanter
Tigrar
Leon
Giraffer
Noshörningar
Pingvinger
Krokodiler
och ja listan kan göras lång...
Så har ni inte varit på Zoo så åk dit!!


På väg in..

Rider på låtsas elefanten..

Får man klappa dom?? :)

Staffans kompisar var oXå där..

Vädert var på vår sida idag med - först var det lite kallt men sen slog värmen till och Oj vad varmt det blev..

Imorgon är det dax för dop för lille Elvin - mys!

Staffan rockar fortf på i Tysklad, förstår inte hur han orkar..
Men om jag känner han rätt så kommer han att åka dit nästa sommar med eller iaf ngn annan festival.
Undra vad han hade tyckt om det hade varit jag som gjort det istället? Så han hade varit hemma med barnet/barnen. Kanske ska chocka honom till nästa sommar??? ;)


Nä sängen kallar med sin härliga röst.
Gonatt.



Kommentarer
Postat av: Karolina

Kul ni har haft :-* Sötast i världen är ni .....



Pussar

2010-08-06 @ 23:24:51
URL: http://sweetypajen.blogg.se/
Postat av: sandra

åå vad mysigt,inte varit där..kan tänka mig åka dit fast jag inte har barn hihih kramiz

2010-08-07 @ 08:34:37
URL: http://sandraschyllert.blogg.se/
Postat av: miian

Heeey babe!

Din adress hade jag tappat,så glad att du skrev.

Vilken fin dag ni verkar ha haft-har inte heller varit på Zoo i Danmark innan.



Jag tycker du ska satsa på en grym festivalsommar nästa år,bara för att ;)



BloggMiia är tillbaka,ny blogg,olåst och tillbaks på ruta ett,känns bra =)

2010-08-07 @ 21:46:18
URL: http://miiaolowa.blogg.se/
Postat av: Sanna

Vilka fina bilder!

Vi har de som sommartradition att åka till Zoo och har gjort de sen Zacharias var 5 månader. (Då han blev jätterädd för girafferna kommer jag ihåg)

Passar barn (och vuxna) i alla åldrar! :-)

E så glad att jag hittat tillbaka till din blogg!

Kramar från Trelle



2010-08-08 @ 17:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0