I väntans tider..

Har precis lämat Olivia på dagis - hon var lika ledsen idag!
Men jag spanade och då slutade hon vara leden efter jag hade gått men ville vara i frökens famn.
Skönt att hon får vara där medans vi ska på RUL - hon kom en timme senare och fick då vara där en timme mer.
Annars kunde det blivit lite klyddigt.


Är så spänd - det är en massa tankar som flyger genom huvudet.
Kommer allt se bra ut?
Inatt drömde jag om det och då gick allt super och vi såg en liten snopp.
Vad jag minns så drömde jag en liknande dröm med Olivia - men hon var ju en liten sessa.
Såååå vem är det som gömmer sig där inne?!

4 timmar kvar ♥


Kommentarer
Postat av: hanna

Hej!



Ja spännande! jag tror de är en pojke, men å andra sidan har jag gissat fel alla gånger ja gissat på andras bebisat haha



Ja om du vill? Hade varit kul! :) kram

2010-08-19 @ 10:26:24
URL: http://devajag.blogg.se/
Postat av: Anna

spännande till tusen!! :) Hoppas du uppdaterar snart så vi också får veta! hihi



Kram o lycka till

2010-08-19 @ 11:51:23
Postat av: Bella

Åh, så spännande. Där är väl riktigt varmt o gott nu?

Jag kom hem från Turkiet, Side igår. Har varit där med sambon, mamma, systrarna och mammas snubbe med son. Vi var 7 stycken totalt. Helt suveränt skoj var det. Kunde turas om o kolla barnen med så alla fick vila upp sig ordentligt. Där var 35-40 grader nu i Turkiet och Cypern ligger ju ganska nära så räkna med HOTHOTHOT =)

2010-08-19 @ 12:16:54
URL: http://hakanssons.webblogg.se/
Postat av: Gabby

Tack!=) Djurgalen som jag är vill jag alltid vara omringad av djur;) Därför jag vill bo på gård & ha en massa hästar, hundar=) Gud så stor & söt olivia är nu alltså. Gillar bilden högst upp här på bloggens första sida, så fin i håret!=) Allt bra med er? vet ni vad d blir för sort=)? Kram

2010-08-19 @ 12:41:01
URL: http://gabbylita.blogg.se/
Postat av: Jane

åh va härligt! Klart att allt e bra därinne! Nu e jag nyfiken som tusan ju...En Love eller en Bella?

=)

2010-08-19 @ 15:18:59
URL: http://gumpen.blogg.se/
Postat av: Jennie N

Åh vad härligt! Det är ju så spännande och samtidigt lite nervöst. Klart allt är bra därinne!

2010-08-19 @ 16:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0