Blixtrar och dunder (magiska under?)


Min dotter sitter med knallröda naglar - hon blev så "fin" igår hos farmor ;)
Stolt är hon och varje gång hur fin jag säger att hon är så lyser hon upp..
På tal om att lysa upp - herregud vilket väder det kom över oss igår.
Innan vi gick o la oss såg vi när det började men vi trodde inte det skulle komma över oss.
Det blixtrade och åskade och regnade SÅ mycket. Blixten måste ha slått ner här i skogen.
Olivia vaknade och frågade om himlen pratade och om det blinkade ute :)
"Mamma det är inte farligt"
Tur hon inte tycker det är läskigt. Hon somnade om gott nära nära mig.
Själv hade jag svårt för att sova. Har en hemsk huvudvärk men det har ju såklart med det tryckande vädert att göra. Men kan det inte vara sluta vara sådär kvavt ute. Fast idag har jag inte varit ute o det verkar faktist som det är lite kallare nu. Typ 20 dagar kvar tills vi ska till riktigt hetta! Men då ska jag bada o bara vara utan att tänka på en massa. För ja - det gör jag!!


Vi går in i vecka 19 idag och jag tänkte ta en bild på min stora mage (stora hela jag) - 7 kg + ligger jag på sen jag blev gravid! 10 kg + sen december. Inte konstigt man känner sig så STOR! Yeah yeah...
Så på återseende - kommer en bild sen!


Kommentarer
Postat av: Amme

Ja bild vill man se! :)

Kramar

2010-08-16 @ 11:19:29
Postat av: Hanna

Stor? Shut up be-yotch! ;)



Elliot vaknade och blev jätterädd för åskan! :)

Vi får ta o hänga nån dag!

Kram

2010-08-16 @ 11:41:11
URL: http://devajag.blogg.se/
Postat av: bitte

Hej jag länkar till alla som röstar på min sko i Nellys designa sko tävling.



Vinner jag dessutom pris är det er jag delar vinsten med.



http://blogg.veckorevyn.cm/pinsamt/2010/08/01/lankar/



Skulle iaf bli jätteglad för din röst

Kram Bitte

Postat av: Anonym

Ja en bild på din fina mage vill jag se =)! Åskan inatt var ju mysig!

2010-08-16 @ 12:50:02
URL: http://jagjennyalexandra.blogg.se/
Postat av: Carolin

oj är du redan i v 19, fasen vad tiden går fort. Instämmer med de andra, vill med se bild :)

2010-08-16 @ 15:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0