Vi är här :)


Det är en trött Johanna som sitter här och skriver.
Det har ju hänt en del men i Indal sitter jag nu.
Utan min syster hade jag och Olivia varit strandsatta på Arlanda. Vill inte tänka på allt kaos som d kunde blivit. Kaos var vi med om men det löste ju sig - Karolina körde 80 mil totalt för att "rädda" oss..
Nu är bara frågan - kommer planen att börja gå tills fredag? I dont think so..

Kräksjukan har kommit ill Indal och även Vellinge - så vi har nog någon bacill kvar :(
Förlåt! Jobbigt att se Ebba vara så kräkis :/

Det är skönt att vara här!
Saknar Staffan dock, var ju en vecka sen vi sågs nu...

Bjuder på lite bilder..










Har haft litet kalas för Olivia och Tindra idag ♥

Nu måste jag sooooova.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hoppas ni kommer hem på något sätt :)

Vad fint håret blev :)

2010-04-18 @ 10:24:28
URL: http://beskan.blogg.se/
Postat av: Far

Nu är det på bättringsväg =)

Kanske man går ner några kilo...

Fina ni är på bilderna! Alltid lika söta, Älskar er, puss puss från mig.

2010-04-18 @ 14:02:07
Postat av: Anna

va snällt att syster kom o räddade er!!! :)

Men hur ska ni komma hem ja.. ojoj! Vi väntar svärmor i helgen, men hon får snällt boka om flygbiljetten till tåg. Trots alls bara från stockholm..



Kram

2010-04-18 @ 17:00:57
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Jane

usch dessa jävla kräksjukor asså! Har haft 2 i år, och har vänner som ligger sjuka nu, och så ni och så nån annan. Ska fan ringa Leons dagis och be dom säga till om dom får det, då får han stanna hemma med mig för jag vill inte ha en till kräksjuka denna graviditeten!! Krya på er iallafall! =)

2010-04-19 @ 09:20:38
URL: http://gumpen.blogg.se/
Postat av: Jenny med Kelly

Var fixar du håret Johanna? Såååå snygggt!

2010-04-20 @ 22:27:05
Postat av: Johanna

Jenny - Tack :) Jag går till Skägg&Lockar - Fredrik heter min frisör !

2010-04-23 @ 11:32:17
URL: http://bajbiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0