Ser ljuset


Det här har varit nga av dom jävligaste dagarna jag varit med om.
Fredag till söndag var Olivia dålig.
Söndagen började för mig klockan 6 på morgonen att den kröp i hela min kropp - somnade om o vakna 9 av att jag fick besöka toaletten - kräksjukan hade hälsat på mig med! Febern kom med det och jag fick vara liggandes nästan hela dagen. Staffan åkte till Tyskland på kvällen och då var jag tvungen att vara uppe med Olivia.
Jag höll på att dö! Jag har nog aldrig önskat mig bort så mycket som jag gjorde då...
Tillslut förstod nog Olivia hur sjuk jag var när jag inte hann till toaletten! Vilken syn. Jag halv död med kräk över hela toalettgolvet o en skrikandes liten tjej bakom mig. Hon blev ju vettskrämd! Så jag fick bli städtant där med - fy fan! Efter det sa Olivia att - Mamma inte kjäka golvet mer, vi nanna sängen! Hon kan hon ;)
Måndagen kändes bra till en början men visade sig inte vara så bra *suck*..
Och idag har väl varit den bästa dagen men är inte riktigt frisk än - kan inte äta!

Imorgon ska jag fixa till håret iaf - ska bli begie blond ;) Hoppas det kommer bli fint. Sen får han toppa det med, har inte klippt mig sen november. Sist i december så färga jag det bara. Shit vad mitt hår växer långsamt! Kan nog glömma slarvig tofs till sommaren :(


Typ så men kanske lite ljusare - men tror inte det går!


På torsdag 15:25 kommer jag och Oliva sätta våra fötter i Sundsvall ♥
Blir två timmar på Arlanda först men där går det alltid att fördriva tiden :)


Kommentarer
Postat av: hanna

Jodå det blir nog snyggt!

Hehe Elliot såg den bilden på tjejen och sa "där e mamma" haha nej inte riktigt =D



När kommer ni hem från sundsvall sen? Får ju träffas tycker jag! kram

2010-04-14 @ 08:14:43
URL: http://devajag.blogg.se/
Postat av: Mad

Usch! Stackars er! Vi har oxå nyss varit kräkfjuka! Inte kul alls!

2010-04-14 @ 20:58:33
URL: http://mamamad.se
Postat av: Gabby

Bläärk för kräksjuka:( Härligt med ny hårfärg nu till sommaren=) Får också fräscha till mig sen när orken finns;) Kram kram

2010-04-15 @ 10:19:58
URL: http://gabbylita.blogg.se/
Postat av: Anna

Vi vill se bild på håret!!! :)

2010-04-15 @ 14:40:42
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Maria & Elina!

Arlanda...hmmmm, ni kanske ska ta bilen istället!

Vulkanen på Island verkar inte tänka sluta spruta ut rökmoln!

Kram på er

2010-04-15 @ 22:55:10
URL: http://alskadeelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0