Sa du sova?


Idag vet jag inte riktigt vart jag har mitt huvud.
Är så trött bakom ögonen - hum!
Började igår natt då Olivia började hosta! O hon hosta hosta hosta så tillslut ville hon själv ha medicin.
Duktigt är hon! Men hostan gav ändå inte med sig - det låter som hon ska kräka varje gång. Och hon vaknar ju då. Jag kunde inte somna.. Tittade på klockan sista gången halv 4. Halv 7 slår Olivia upp sina igen! Snacka om att jag var trött!!! Sen vetskapen om att jag bestämmt att köra o storhandla på Willys efter jag lämnat henne på dagis var inte så rolig. Jag hade kunat strunta i det men då hade vi stått med tom kyl - o det finns inget värre. Jag vill kuna välja och vraka. Så nu sitter jag i soffan med kaffet o bara slappar. Måste städa innan jag ska hämta hem O.
Imorgon kommer ju Rose o hennes dotter Joy upp - himla kul! Så det kommer bli en mysig valborg med grillning o en massa prat.


Ja så är det - ngn som är sugen på att komma hit och bara städa liiiiite??
:)


Kommentarer
Postat av: Amelie

Hoppas Olivias hosta lägger sig snart. Bra att hon själv ville ha medicin ju.

Hoppas ni får en mysig Valborg gumman. Kramar

2010-04-29 @ 12:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0