Märkligt


Hör här..

Jag hittade inte min mobil igår så jag kunde inte ställa klockan.
Jag bad Staffan ringa hem här kvart i 8 så vi vaknade. Sa även att jag kommer inte svara utan jag vaknar av signalen.
Kvart i 8 vaknar jag av att jag hör telefonen - jätte bra att han kom ihåg!
Vi vakande!
Ringer till Staffan senare för att höra vart han satt vagnen - då säger han -Åhh shit förlåt jag glömde att ringa o väcka er. O jag sa då - men det ringde ju just vid den tiden. Staffan kläcker då ur sig - aha vad bra det måste vara ödet ;) Ja tänkte ja! Undra vem det var då sa jag o kollade sen telefonen.
Men då visar det sig att INGEN har ringt! Elller hur är det JÄTTE konstig!!!!

Men men jag tackar den som visade ett tecken - så vi inte försov oss :)
Nu är Olivia på dagis - hon är lite krasslig men jag sa att dom skulle höra av sig om hon verkade dålig.
Hon har ju inte varit på dagis på 2 veckor.

Ingen bil = en skön promenad med vagnen imorse. Så nu ska jag låta bilen stå när den är hemma. Underbart att gå i detta sköna väder!!



Kommentarer
Postat av: Carolin

oj vad konstigt att ingen ringt, skumt :) Men tur ni kom upp :)

2010-04-28 @ 11:20:47
Postat av: Tess

hej. kom in på din blogg o såg att ni bor i åhus. vart har ni lilla Olivia på dagis? vi har en liten kille på 5månader (Oliver) så vi tänker lite på dagis nu. jag känner till dom flesta här, men man vill ju ändå ha lite inside info ;) mvh Tess

2010-04-28 @ 11:36:51
Postat av: Amelie

Oj va märkligt att ingen hade ringt, det va ödet minsann. Ibland händer det saker runt oss vi inte kan förklara. Det e skönt! :)

Söt Olivia är, fullt påklädd med filt i handen, hon ser redo ut! :)

Puss

2010-04-28 @ 12:03:16
Postat av: Anna

ibland händer det märkliga saker!! Men det e nog ödet som din man säger, jag tror starkt på ödet!!



Kram

2010-04-28 @ 19:39:21
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Mor

Mmm lite spöklikt, men du har kanske fått in klockan när du gick och la dig. Men det är lite underligt när sånt händer. Finns konstiga saker som händer, tur för er så ni hann till Dagis. Pussen

2010-04-28 @ 21:47:26
Postat av: hanna

Men vad creepy! =)

2010-04-28 @ 22:45:27
URL: http://devajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0