I´m @ home.


Sådär då sitter man hemma i Åhus och allt är som vanligt.
Har avslutat prakitken på Konsum då det inte funka med heltid och inte heller kunde dom ta ner det till deltid så jag valde att sluta. Iochmed att Staffan oftast är iväg så är det lite väl kämpigt att jobba 8 till 5 varje dag sen har man ju faktist en tvåring som behöver vara på dagis i 9 timmar och sen ska vi ju ha tid för varann och sen är det alla sysslor hemma. Hade aldrig valt att ha ett heltidsjobb så varför ska jag ha en praktik med heltid då? Där jag inte får lön för mödan! Så nä!

Känns verkligen konstigt att inte ha syster med familj nära!


Väntar hem Staffan nu men han skulle bli sen.
Får äta pizza idag - imorgon blir det storhandling!



Kram från mig.


Kommentarer
Postat av: Danni

Åh så kul att du öppnat upp din blogg igen så jag kan läsa om vad som händer i ditt liv.

Får man fråga hur din förlossning startade? Gick du över tiden?

Hoppas allt är bra med er.

Kram

2010-04-27 @ 16:53:31
URL: http://www.babybambola.blogspot.com
Postat av: Anna

äntligen hemma!! :)



Tack för din kommentar, det e sååå mysigt me bebisen!! Å GUD va jag längtar efter att få se den!



Kram

2010-04-28 @ 09:51:45
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0