Underbara barn ♥



Idag var vi inne i stan. Mysigt i tanken eller ja det var ju lite mysigt MEN Olivia har under hela veckan visat sig vara ett litet monster. Fin och söt är hon såklart men oj vilket humör hon har. Helt slut i huvudet blir man efter hennes gnäll. Idag var hon Xtra gnällig. Så att gå och små titta och försöka handla ngt var ju bara att glömma.
Fynda dock två byxor och två mössor till henne.

Man blir lite bortskämd här uppe - det är ju inte så att jag står och gör mat och så. Det blir serverat. Hade gärna gjort det men syster kan det bättre ;)

Tycker synd om min S - ligger hemma sjuk.
Gud vad alla är sjuka i min omgivning... ;)

Tror ni flygen kommer gå på fredag? Änsålänge ser det ut så!!
Orkar inget klydd!
Men att stanna här lite längre hade inte skadat. Fast synd om älsklngen där hemma.
Vi saknar ju han..


Kommentarer
Postat av: Wilma

Jag blir så inspirerad av dig tjejen! Man får sån energi av att läsa din blogg. Du är superduktig på att fixa fint i bloggen.

2010-04-23 @ 07:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0