Soon



Gokväll ♥

Sitter här och känner mig stressad i kroppen. Mycket tankar på vad jag vill göra. Men allt ska falla på plats snart, hoppas jag. Nr 1 är att få ett jobb. Letar ständigt men får nog gå ut och dela ut intresselappar ;) Sen är körkoret eg oxå Nr1 - för med ett körkort får man lättare jobb sen tänk vilken frihet!!  Att börjar plugga finns i mina tankar, om jag ändå inte skulle få ngt jobb. Måste ju aktivera hjärnan och komma ut och träffa folk + att det kan vara bra att läsa upp sina urdåliga betyg, för jag vill kanske plugga vidare sen och då är det lämpligt att redan läst upp. Har dock aldrig varit en skolmänniska. Men kanske ska bryta trenden! Allt på allt så är jag så himla sugen på att skaffa mig ett träningskort NU! Vill åka till gymet och träna träna träna. Tänk er en Johanna som vill det.. ;)            

Känns stressigt att jag får mina sista pengar från mammapengarna nu denna månad. Sen står jag där... Alfa kassa kan ju inte hjälpa mig fråns om typ 20 veckor.

 

GE MIG ETT JOBB!!!!!


Kommentarer
Postat av: Sammy



Oh var du också, precis som jag, som blev lite lite för skoltrött sista året på gymnasiet och inte riktigt orkade göra allt man egentligen skulle...

2009-09-21 @ 17:22:52
URL: http://vasadusaru.blogg.se/
Postat av: Eva med Neo

Hej hopp, snubblade in på din sida genom en annans.. Och läste det där med ALfa-kassan- Varför kan dem inte hjälpa dig förens om 20 veckor? - Om får lova att fråga? (A)

2009-10-01 @ 16:11:10
URL: http://underbaravitre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0