Medans jag väntar

 

Sitter här och väntar på svärmor, hon ska ha med sig en paj som vi ska äta.
Jag är löjligt hungrig!!

Hämtade hem lill fisen för en stund sen, nu ligger hon deckad i sängen ;)
Hon grät när jag lämna henne såklart MEN slutade efter ngn minut och sen hade hon inte gråtit mer.
Ätit jätte bra med. Jag kom liten innan jag skulle hämta henne så jag satt utanför och lyssnade.
Vem tror ni man hörde mest av dom där inne? Jodå Olivia hon kan om hon vill...
Mer mer mer mer mer mer....hihi hon gillar nog maten där ;)
Dock hade hon spenat i hela huvudet så det blir till att bada ikväll.

Imorgon ska hon sova där....!


Återkommer
Kram

 


Kommentarer
Postat av: Gabby

Nej det är inga negativa tankar men viktiga tankar;)hehe!

2009-09-02 @ 15:07:30
URL: http://gabbylita.blogg.se/
Postat av: Sandra - Englas mamma

:)

Nej fortfarande ingen bebis :c han trivs riktigt bra i Sannas mage haha! Så han kommer väl nu ikväll el inatt.



KRAMIS

2009-09-02 @ 19:46:06
URL: http://sandeli.webblogg.se/
Postat av: Karolina

Tjohooo ... klart detkommer gå bra när hon sover där :o) Fast sover de inne eller ute?



Puss

2009-09-02 @ 21:41:49
URL: http://sweetypajen.blogg.se/
Postat av: Mor

Oliva kommer att fixa det när det gäller, bra att få vara och prova på lite nån timme om dan. Tänk hur man själv känner sig inför nya möten.. Man kan bli helt nervös eller vill inte alls, ett litet barn har ju bara sina nära och kära att hålla sig till. Vill man att förskolan och dagis ska vara helt felfritt? Nej, det tar en hel del tid att lära känna och kunna känna sig trygg i sin nya vardag man är ju så liten. Därför bör man införa att den som ska ta hand om eller är ansvarig för just det barnet ska få vara med i hemmet eller bara vara en som finns runt en innan man börjar på dagis. Min nya idée. Som är Mormor till min älskade Oliva. Tänk om det hade funkat hade varit jätte bra, ta upp det ni som har små barn som ska till dagis. Din Mor som verkligen bryr sig och känner så för mina barnbarn.

2009-09-03 @ 21:24:20
Postat av: Mor

Ska var Olivia jag har ju skivet Oliva. Bler så när man ska vara snabb på tangeterna. Kramen igen, Mojan

2009-09-03 @ 21:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0