Fredag


Grönt snor från Olivias näsa kommer nu, väntade bara på det!
Hon har aldrig haft det men så såg jag barnen på dagis o tänkte "jaha snart ser hon oXå ut så"
Aja.

Jag och Staffan åkte in till stan medans Olivia var där.
Får passa på när vi kan, o han är hemma :)
Köpt 6 nya kuddar till soffan + ett par träningsbyxor till mig och ett par till honom.
Nu ska ska vi bara dit o höra vad det kostar o så ;)


Imorgon är det dax för Pablo Francisco.
Ska bli mycket skojigt :)


Nu ska jag väcka prinsessan som sovit snart i 2 timmar.
Puss

 


Kommentarer
Postat av: Amme

aaaah Pablo, nu blev jag avvis hehe. Hoppas ni får skoj, men det lär ni ju ha! =) skratta lite för mig med. Kramar

2009-09-11 @ 18:05:11
Postat av: Mad

Tihi! Taaaack! Han får mig att le varje dag också! =) Inte så konstigt iom att jag är hans mamma..;)



Så kul att Se Pablo! I love him..Speciellt när han gör Arnold.."You need to get ouut! You need to get out of here!"..;)

2009-09-12 @ 06:41:06
URL: http://mamamad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0