Daddy cool!


Hej där!
Sitter i soffan och lyssnar på en mysig låt jag precis hörde på MTV.
Ska dela med mig av den i slutet av inlägget.

Var lite jobbigt att lämna snutt i dag.
Hon var lite förvirrad för vi körde dit så satt Staffan kvar i bilen och hon blev så ledsen att han inte följde med.
PAPPA PAPPA PAPPA! Och tårarna bara rann...
Väl inne på dagis så grät hon och sa Heeeeej ååå & vinknade. Söt är hon.
Dom hade blivit impade av hennes musiktalang igår föressten, hihi!
"sjunger ni mycket hemma"?

Var uppe på sjukhuset igår och hälsade på Staffans pappa.
Jag har minsann blivit dö känslig har jag märkt. Jag fick titta ner många gånger för jag tyckte så synd om honom och jag ville inte sitta där och gråta.. Han blir ju bättre! Men just nu mår han jätte dåligt. Men Olivia fick honom att le! Hon sjöng för hela salen. ;) *stolt farfar*


Staffan är snäll han, jag har kämpat med en prick mellan ögonbrynen och nu imorse sa han - vad är det du har där? Ser ut som ett kastmärke...TACK! ;)




Kommentarer
Postat av: C

Den låten är super mysig! :)

2009-09-10 @ 10:44:11
URL: http://everydayisunique.wordpress.com
Postat av: Sandra - Englas mamma

Du hittar dom på Skopunkten :) Jag hittade dom på hemsidan!

2009-09-10 @ 14:23:30
URL: http://sandeli.webblogg.se/
Postat av: Hanna

Tja, hur dags ska ni dit?

Elliot ska på dagis en stund imorgon sen ska ja ha visning på lägenhetern kl 14, men ja kan ju kanske komma inom



kram

2009-09-10 @ 18:13:20
URL: http://elliotminprins.blogg.se/
Postat av: Amelie

Tack för dina värmande ord söt!

Mysigt att Olivia lyste upp hela salen me sin sång, måste varit ett härligt ögonblick.

Puss

2009-09-11 @ 11:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0