Thanx!


Tack tack för alla era kommentarer ang vaccinet!
Är fortf tveksam så jag väljer att tänka på det - det finns så mycket frågetecken.


Sitter här och väntar på att Olivia ska vakna eller nä hon får gärna sova ett tag till.
Hon är riktigt förkyld!!!! Jag skojar inte om jag säger att jag får torka hennes näsa 20 gånger på 5 minuter.
Sen hennes hosta är otäck - men det hör ju till dagisvärlden. Hon ska inte gå där på hela veckan så hon hinner kanske bli frisk tills vi ska dit igen (och sen ta hem nya baciller)...

Ska åka och handla lite när M kommer hem, ska locka med henne hehe..

Helgen som gått har varit trevlig förutom lördagen då jag hade världens största attack av PMS!
Vet inte vad det var med mig - blev rädd för mig själv. Stackars Staffan! Och tacken för mitt beteende så hade jag huvudvärk hela hela dagen/natten!

Fredagen spenderade vi hemma i Åsum hos Petra, Jonte & Thyra.
En lugn kväll med pizza idol och goda drinkar som P blandade.
Trevligt när man inte behöver avancera sina besök :)
Efter besöket så är jag så sugen på att ändra om hemma. Dom hade så mysigt!!!
Man blir hemmablind själv men det är så mycket som ska göras i vårt hus som jag kan fixa men aldrig gör.
Ändring på d!!


Veckan som kommer ska jag se till att att den blir händelserik - passa på när man är här :)



Snart ses vi♥


Kommentarer
Postat av: hanna

Hej hopp! Ja det ska bli kul o greja med :)

Får du gärna göra! har dock inga egna produkter att visa ännu, men jag lånar från kontoret när det är folk som är intresserade. Så det är bara att hojta!:)

Kramelikram

2009-10-20 @ 14:53:58
URL: http://elliotminprins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0