Min mamma fis


Ja det var dom orden man vaknade till idag. Hon är rolig hon... ;)
Natten var ganska jobbig då hon hade hemsk hosta och vaknade av det.
Vi tetstade med välling då hon sa att hon ville ha det men när Staffan kom in med det så sa hon - annan välling, utan att hon smakat! Så vi fråga om hon skulle ha en annan flaska och det skulle hon så han gick och byta flaska.
Men hon drack ändå inte. Annan välling skulle det vara minsann! Jag undrar vad hon menar för somsagt hon hade inte smakat den. Två timmar efter så sov hon. Testade att ge henne näsdroppar men det går verkligen inte. Hon tror jag ska skada henne. Så nu idag har hon fått leka med flaskan och jag har sagt att den är inte farlig. Då är hon så förstående och säger Nääääää... Det är svårt att att hjälpa henne när hon är så envis!
Allting ska vara annan annan annan... Sjunger jag så är det annan sång - annan blöja - annan sko osv..

Jag hade så ont i min högra sida av magen inatt så jag trodde minsann att det var ngt på tok.
Blindtarmen kanske spökar? För jag kunde knappt resa mig upp. Men idag är det borta - skönt!

Ska nog krypa ner lite hos min "sjukis" nu, ser så gott ut.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0