I love..


Åh jag blir så glad när man hittar ngt man velat köpa men så har det inte blivit av.
Gick in på H&M sida och dom rear ut lite höstkläder. Och med det så rea dom ut två koftor jag tittat på till O.
Så jag klicka hem dom direkt. 74,50 per kofta - som hittat :)



Kvällen igår blev mysig.
Vi gjorde super god mat - ryggbiff, hasselbackspotatis och vitlöskmör + sås.
Var som att äta på resturang :)
Fick lite mer presenter av Staff. En elvisp och en skål som det stod "smått och gott" på med godis i...

Olivia har sovit sen 6 ikväll - hon har somnat på samma sätt tre dagar i rad.
I min famn, gungandes och sjungandes..
Min stora lilla bebis.


Långledigt från dagis nu. Rätt skönt :)
Bara rädd att hon inte blir aktiverad.
Kom och lek med oss!!


Küss


Kommentarer
Postat av: Eva & Neo

Afan, rätt surt. Synd du inte tänkte på det tidigare så du hade sluppit vänta.



Tack detsamma angående blogg. :)

2009-10-02 @ 09:07:57
URL: http://underbaravitre.blogg.se/
Postat av: Emmeli

va fiiina koftor!! jag älskar åxå att fynda! =)

2009-10-02 @ 09:32:37
URL: http://mellisezar.blogg.se/
Postat av: Eva & Neo

Knepigt... Hoppas att du finner dig ett jobb iaf. Lycka till =)

2009-10-02 @ 10:15:52
URL: http://underbaravitre.blogg.se/
Postat av: Malin & the kidz

Snygga koftor du fyndat. Hittade en härom dagen till Tilde på Lindex,så sööööt, man blir ju knäpp med tjejkläder ,,,,;)

Kram

2009-10-03 @ 10:07:44
Postat av: Amme

Ååh den grå/rosa koftan e sååå söt! =)

2009-10-04 @ 11:52:40
Postat av: Karolina

Söt sött .... Olivia kommer bli sååå fin så!!



Gott med hasselbackspotatis ....ni kan ni :)



Puss puss saknar!!

2009-10-04 @ 21:50:46
URL: http://sweetypajen.blogg.se/
Postat av: jossan

Härligt att höra att någon mer än jag ser detta! (lite därför jag lade upp bilderna, behövde ju feedback.) :) De där koftorna beställde jag också, tacksamt med rea!

2009-10-04 @ 23:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0