Home sweet home


Då sitter jag i soffan igen, Olivia ligger brevid mig och sover gott, brasan är tänd då det bara var 19 grader när vi kom hem, Staffan pratar med min daddy i telefon.
Helgen som gick var trevlig.
Fredagen blev som jag skrev - Idol och tacos. Innan dess åkte vi till Bromölla möbelaffär och kollade in sängen vi ska få vecka 43. Sen körde vi till Eko och handlade lite smått och gott.
Mys mys på kvällen..
Lördags, igår åkte vi ner till Malmö för att fira Nils namnsdag - vilken sötis han är! Staffan hade jouren på jobb och SÅKLART skulle det inträffa ngt så han satt i telefon under hela tiden. Ungf från 10-19. Men duktig är han och vad stolt jag blir när jag hör han snacka med kunderna i Tysklad. Min man han kan ♥ Visst blev vi lite lidande men jag tycker det är bra att han visar vad han går för. Efter kalaset åkte vi hem till mina föräldrar där dom skulle ha lite kräfskiva med sina vänner. Jag och Staffan fick såklart oxå äta och dricka av det goda. Olivia med, men hon sprang mest runt o lekte..Tittade på fotbollen men jag var inte så engagerad - visste att Danmark skulle vinna då dom aldrig vinner när jag och S tittar. Vi som ger dom otur kanske??? Aja - jag bryr mig inte så mycket men man hade blivit lite stolt om dom vunnit.

Söndag , idag! Vaknade av en liten tjej som ville in till momo o mofaa, klockan var halv 8 så jag fick sätta på tvn så vi kunde vänta iaf 1 timme. Dom hade ju faktist haft gäster till ganska sent ;) Men halv 9 knackade hon på dörren. Komma komma sa hon och mormor gick snällt upp :)
Kokade ägg och hade en mysig morgon - Staffan fick jobba hela morgonen + eftermiddagen :(
Vid halv fyra tiden åkte vi till Pauline m familj!!!
Fina männsikor det där ska jag säga er!!!!
Åkte hem vid 7 tror jag, Olivia somande som en stock och vi satt o nyna på musik från rock kanalen.

Nu är man här och jag är såååå sugen på ngt salt!

*rotar i skafferiet*



Kommentarer
Postat av: Mommo

Kramen till er, jag gick inte och la mig. Kulig lilla söta är. Men trött har jag varit och bara softat hela kvällen. Pussen på er ni är söta, Mommo

2009-10-11 @ 23:01:32
Postat av: Amelie

Hihi va gullig sommarbild! Mysig helg verkar ni oxå haft ju, skönt med sånna ;) Puss på dig!

2009-10-12 @ 09:56:04
Postat av: Pauli

Det var helt FAB att få träffa er om än en liten stund! Som vi längtat!! Vi har ju en bio dejt att se fram emot oxå:) kanske kan hinna den innan jul? till New moon rent av? puss

2009-10-13 @ 10:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0