Det är inte ofta


man sätter sig här och skriver.
Men ibland faller andan på!

Staffan gick precis och la sig, han ska ju jobba!
Tänk om man själv hade ngt jobb att gå till. Alla klagar över att
 "åhh vad jobbigt att åka o jobba"..
Byt med mig vet ja! Jag tjänar gärna pengar och får leva det där livet som man en gång gjorde.
Vi får hoppas det dyker upp ngt inom snar framtid.

Har kört bil igen - wiiee det är skit kul!
Det som är kul är att jag inte alls är rädd för dom andra bilarna mer ;)
Jag vågar ge mig ut bland massa trafik. Körde till Biltema i lördags när det regnade en massa.
Alltså var där hur mycket folk som helst. Men jag klara det. Härligt!
Staffan tycker jag är duktig o det är ju bra. Han brukar ju vara ganska ärlig :)

Olivia min lilla lycka har fortf kvar sin förkylning. Värst är hostan! Iförrgår kräktes hon av att hosta en massa.
Få kolla upp det om det inte avtar. Läst om Krupp, och det vill vi inte att hon ska ha!! Men hon är verkligen inte medtagen av det. Hon busar på för fullt...♥

 









Sov gott.


Kommentarer
Postat av: hanna

läs inte FÖR mycket om sjukdomar hit o dit :) akta så du inte blir hypokondriker som min syster :D

Elliot hostar med satan nu i slutet på sin förkylning! =/

Ha det! Kramar

2009-10-26 @ 07:24:39
URL: http://elliotminprins.blogg.se/
Postat av: Amelie

Sötis-Olivia!!

Duktig du e som kör massa nu så du blir mer van & mindre rädd. Kom själv ihåg när man va rädd för dom andra bilarna haha.

Puss

2009-10-26 @ 09:05:29
Postat av: Pauli

ohhhh är de de nya sängarna man skymtar?? :) Synd du inte är nere denna veckan sötis för vi är ju lediga tisd och torsd puss duktig du är m körkoret!

2009-10-26 @ 19:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0