Buuu


Vilken härlig dag det varit!
Solen har varit vår vän och kylan har varit mysig.
Olivia blev passad av farmor så jag kunde öva lite på körningen.
Blev en sväg till Eko igen - bra väg tycker jag ;)

Kvällen har tillbringats med Jocke, Olivias vän ;) Hon är så förtjust i honom och det är super kul att se.
Det låter så sött när hon kallar på honom , Goooocke! Hon ville tillomed att han skulle byta blöjan på henne och blev skit arg för jag sa att nä det ska mamma göra. Sen när jag var klar sprang hon ut till honom och satt sig i hans knä. Pluttan.
Vi gjorde tacos o kollade på film. Alla var typ JÄTTE trötta och det var världens längsta film kändes d som.

Lite halloween mys med pumpor hade vi. Till Olivias förtjusan. Hon gillar pumpor ;)




Mohaaaaaow..


Kommentarer
Postat av: Therese o Nellie

Åh tack :) såå skönt att dom äntligen är uppe, har dragit mej för de alldeles för länge.

Vad fint med pumpor, jag har inte hunnit i år och glömt bort de lite, tråkigt för det är skoj att skära :) Kram

2009-11-01 @ 08:05:28
URL: http://fesan.webblogg.se/
Postat av: Amelie

Fint med pumpor! =)

2009-11-01 @ 11:51:51
Postat av: Mor

Alltid kul med pumpor, gamla som små så är det en kul grej. Alltid roligt om nån ringer på som är utklädd men inte ser för hemsk ut. Vi har haft jätte fina ungar som verkligen har haft föräldrar som lagt mycket tid på barnens smink med mera. Snart Olivias tur att gå ut och busa kanske nästa år med Mamma & Pappa.. Era pumpor var jätte fina. Pussen från Vellinge

2009-11-01 @ 22:36:12
Postat av: Karolina

Sååååå fint...... ser supermysigt ut!! duttia du!! Snart ses vi!! Kramen

2009-11-02 @ 00:13:52
URL: http://sweetypajen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0