Vilken Rally-Kalle..


eller nä..
Men idag har jag kört jätte mycket.
Både med mor och far..
Aldrig kört med mojjan innan men det gick jätte bra...
Imorgon är det dax igen men på skolan i Trelle.
Kanske träffar jag min gamla kära vän?
Hade varit så skoj, hon jobbar ju där nu. Men inte imorgon..
Vi får la se...
Är ganska nervös över hur det ska gå. Ny lärare och sen har jag inte kört i Trelleborg på 7 år ;)

Måste in och duscha. Tar ju längre tid att göra vid håret nu förtiden ;)
Orkar inte stå och fixa med det klockan 8 imorgonbitti...

Hoppas ni har en fin fin fredagskväll...

Kram



Kommentarer
Postat av: Jenny

Gud va snyggt ditt hår är!!! Jag vill verkligen också fixa mitt men är så rädd att det ska slita på mitt eget nu när det endå blivit hyffsat långt =/. Hinner man med att sköta en hårförlängning när man precis fått en liten bebis tror du? Eller ska man vänta med håret kanske? För det är ju mycket hålla på med en hårförlängning.... Men jag är sugen som bara den =)!!!! Duktig du är som kör så mycket, du kommer säkerligen att klara av att ta ditt körkort galant! Trevlig fredag!

2009-05-15 @ 23:20:41
URL: http://jennssy.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hehe, ja ja vet hur de e ibland får man inte tummarna loss =D

Ja nästa vecka blir bra :)

Lycka till med körningen!

KRam

2009-05-16 @ 07:37:21
URL: http://elliotminprins.blogg.se/
Postat av: Amelie

Va vacker du är gumman! Håret passade super på dig!!



Skönt & köra me mojjan va?? Hehe, det bästa :P



Puss på dig söta

2009-05-16 @ 08:15:09
Postat av: jossan

Hej hej! Vad bra att det går framåt med körningen. Har du fått tid till skrivning/uppkörning? Det blev ingen träff med P & T, jag var kass. Jag har tid i princip när som helst. Hör av dig. Kram

2009-05-16 @ 13:59:37
Postat av: Johanna

Oj vilekn bild, kände inte igen dig där : ) Riktigt snygg !

2009-05-16 @ 20:27:50
URL: http://baradu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0