Man behöver inte..

..följa ramen!
Olivia har feber och är ledsen. Varför? Jo hon börjar få en tand till. Men inte där den ska komma om man tittar på hur dom ska ploppa upp. Men vad gör det? Alla kommer ju för eller senare. Jag blev väldigt chokad när jag såg det...
Såg ju inget alls igår och så idag bara var det svullet och vitt i tandköttet..

Igår körde vi ner till Malmö för att gå på kalas.
Mycket fint kalas med god tårta och kaka och trevliga folk.
Det är perfekt när man kan ha sånt i en lokal!
Elina som var huvudpersonen är så söt. Det är verkligen skillnad på Olivia och henne.
Elina är mini människa och Olivia är budda.

Här spanar dom på varann.. :)


Engla var oxå där och fin kram blev det!


Olivia tyckte det var roligt att springa runt.


Här pausar vi lite ;)

Efter att vi varit på kalaset så gick vi hem till Pauline m familj.
Dom bjöd på jätte god mat och sen blev det Robinsson med godis och glass.
Tvspel med men det har lixom aldrig varit min grej. Jag total förlorade sen gav jag upp och blev illamående.
Kan inte sitta och titta på bara - kändes som allt skulle komma upp så jag fick sitta och blunda..
Haha ja jag vet, det låter jätte fjöntigt!!



En mycket fin dag och kväll blev det!


Idag har vi varit på brorslundsvägen och fått en dos av en liten bebis.
Olivias nästkusin var och hälsade på, dom själv bor i Malmö så vi hade träffen hemma hos bebis farmor och farfar:)
Att man kan glömma så snabbt. Var hon verkligen så liten???

Efter det körde vi hem.
Nu är jag så trött och ska gå och lägga mig brevid Olivia.
Najti...




Kommentarer
Postat av: Jenny

Vart har du köpt den fina toppen du har på dig? Med prickar. Superfin!

/Jenny

2009-05-04 @ 12:34:17
Postat av: Johanna

Jenny - den är köpt i en affär i Malmö - komme inte på namnet men det är iaf VILA märket :)

2009-05-04 @ 12:58:35
Postat av: Johanna

Hon är så otroligt söt !!

2009-05-04 @ 13:00:43
URL: http://baradu,webblogg.se
Postat av: Johanna

Nej det får bli en överraskning : )

2009-05-04 @ 17:24:43
URL: http://baradu,webblogg.se
Postat av: Pauli

Vilka fina bilder! Du får skicka de på E till mig puss

2009-05-04 @ 22:02:38
Postat av: Carro

Håller med, jätte fin blus! :)

Vilken söt bild på sötisen som sover! ;)

kram!

2009-05-05 @ 14:53:40
URL: http://carooooline.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0