Jo så att...

Hmm har inte mycket att skriva eller rättare sagt inte så stor lust!

Olivia har feber. 39,7... Började igår...!
Tror det är tänderna som spökar. Det är på tiden att dom där uppe kommer nu ;)

Är galet sugen på choklad men klockan är för mycket så jag tänker inte öppna det.
Men så jobbigt det är att vara såå sugen....

Storhandlat idag, det var längesen.
Så nu har vi mycket att välja på här hemma.
Älskar det!!

Nu ska jag krypa ner till min lilla varmis.


Hon har hittat en lite liten napp som hon så tvunget skulle ha ;)
Har ni sett så bruna händer hon har - sååå fint :)

Kommentarer
Postat av: Amelie

Tack va söt du e som tycker det, det e mina första par så jag kanske ska börja använda sånna nu hihi. =)

Hoppas Olivia slipper sin feber snart igen & att allt e bra med dig. Puss på

2009-05-28 @ 05:47:11
Postat av: Jenny

Söt unge Olivia är!!!!! Jag såg allt på facebook att du krängde choklad i alla fall ;) hihi! Gjorde du rätt i! Man ska ha de lite gott med ju =O)! Kramis

2009-05-28 @ 13:03:39
URL: http://jennssy.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Heej!=)Ja det ska bli skoj, skoj=) hehe ja det är T som ska hjälpa mig helt rätt=) hur kunde du gissa det=)? Tack såå jättemycket ...hoppas också det blir superbra! Kraamis

2009-05-28 @ 13:17:53
URL: http://gabbylita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0